Tusinde øjne blev rettet. Hjerter slå hårdt mod kister. Følelser var høj, forventninger vægtning på kriger på fodboldbanen. Dette var et kritisk tidspunkt for David Bekham. Han må træffe et direkte frispark. Menneskelige mur blev rejst foran fodbold et par yards væk. Modstander og hjælpe hænder blev spredt rundt i D-området hustling og travle. Og fløjte gik ud.
Bekham tog kick. Det gik højt i luften, skære det i en meget ejendommelig vinkel, 46 øjne på feltet og tusinder uden for banen var fast på den roterende vidunder. Bolden tog en hvirvlende løkke og resten er historie.
Nogle siger, det var luften, nogle siger det var bolden, der gjorde tricket. Men historien har givet et navn til denne løkke “bøje det som Bekham.” Ikke mange sløjfer er berømt som dette.
Marketing strateger og markedsføring skal lære en masse fra fodbold, spil. Hvad var prisen for Bekham dygtighed. Uvurderlig! Ligeledes markedsføring generelt levere og udføre når følelser og forventning rører bunden. Der definerer forskellen og værd af disse super kunstnere fra middelmådige. De holder deres cool, øjnene fast på målet uanset spændte situation omkring. De gør uventede som selv deres intense modstandere forventer ikke det. Kunstnere vidste, når strygejernet er rød varmt.
Fodbold lærer marketingmedarbejder overlegenhed af personale, A-team spiller med 10 spillere mod 11 spillere vil altid være en ned lignende, en salgsstyrke overlegen i antallet at konkurrenten bliver bedre.
Der vil altid være en kamp mellem kvalitet og kvantitet. Men som marketing Guru AL Rise sige at markedsføring generelt aldrig udkast til deres strategi baseret på kvalitet af personlige. Det er en risikabel satsning og uregelmæssig ydeevne kan afhænde den bedste lå på planen.
Strategien bør få succes uanset succes af taktik. På samme måde skal kamp i fodbold vindes uanset hvad der sker i spil for enhver pris.
Ifølge Al Ries, marketingmedarbejder for meget afhænger kunder forventning, kunder foder tilbage, markedssituationen. Disse begrænse deres visioner for fremtiden og gøre dem mindre end fed marketingmedarbejder bør koncentrere sig mere om konkurrence for at blive en leder af spillet. Lad mig vise dette. Tag eksemplet med Michael Dell er det bedste politik er at gøre det er ikke muligt i dag. Konkurrencen stadig fange med Dells fanatisme hastighed på supply chain og Dell næste skridt er at spille spillet at indhente. Andet eksempel er Nokia Vs Motorola startet et program til at bringe det kvalitet op til 2 til 3 fejl pr. million, en lille ukendt funnies virksomheden flyttede ind i rummet, som Motorola har efterladt til at fjerne Motorola fra king holdning. Fodboldtræner kendt betydningen af mærkning. Den første kick vil holde den modstander moral. Og det er en af mest begunstigede strategi fodbold trænere orlov alene et eller to tilfælde.
En super performer marketingmedarbejder kender meget væg, når for at forlade slagmarken for modstanderen at gøre ham tire konkurrence ville hoppe i, smide deres reserve og udmattet. Og mange gange i processen får navnet sort i markedet. Og så de hoppe i at afslutte spillet. Konkurrence løs ud alle reserver at forpurre angreb. Stor marketingmedarbejder give, deres konkurrence, passere for at gå et hoved, når de ser, de vil sikkert finde den døde væg foran dem. De gør det naturligvis. Kan være nogle ser deres Timidness i denne aftale. Men i sidste ende de forstår, hvad de var op til.
Ligeledes er når en forsvarsspiller ser den modstander angriber foran ham, når bolden er stadig i midten af feltet. Han giver ham en pass og fløjter gå.
Det er en off side, min kære ven.